آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

TOPOLOOOOO

امتحانا تموم شد

1392/10/25 12:44
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی جون و همه دوستای خوبی که با نظراتشون کلی خوشحالمون کردنniniweblog.com

همین الان آخرین امتحانم رو هم دادم و خیالم راحت شدniniweblog.comالبته ناگفته نماند که با بابا جون جون کلی ت ق ل ب کردیمniniweblog.com

از شب یلدا تا الان فقط به وبلاگ دوس جونام سر زدم و واسشون کامنت گذاشم و اصلأ وقت نشد بشینم و واسه تپولوم خبرها رو بنویسم البته خب همه نی نی دارن و هی عکسا و شیرین کاریهاشو به همه نشون میدنniniweblog.com

ولی من که فعلأ نی نی ندارم که ...niniweblog.com

شب یلدا که من و بابا جونی و مامان مهناز و بابابزرگ و عمو رضا و فرزانه جون خونه بودیم و کلی گفتیم و خندیدیمniniweblog.com

و هله هوله خوردیمniniweblog.com

ولی بعد سه روز که از یلدا گذشت بعد اربعین رفتیم خونه فرزانه جون چون سال اولش بود که عروس خونواده شده بودniniweblog.com

و براش جشن گرفتنniniweblog.com

اون شبم کلی خوش گذروندیم البته جای مامان خودم و محبوبه جون خیلی خالی بود آخه اونا نتونستن بیانniniweblog.com

خلاصه که من و بابا جون هم کادو شب یلدامون رو گرفتیمniniweblog.com

بعدشم که تی وی هم به سلامتی خریده شد و باباجون هم با من هم عقیده شدniniweblog.com

این چند شب از دست امتحانا یه خواب خوش نداشتمniniweblog.comهمش به زور قهوه ونسکافه بیدار میموندیمniniweblog.com

وای که چقد بخوابم امشبniniweblog.com

یه ترم دیگه بیشتر از کارشناسیم نمونده کاشکی زودتر تموم شه تا بشینم واسه ارشد بخونم امسال چون آمادگیشو نداشم به خودم استراحت دادم تا سال بعد انشاا....(آستراحت که چه عرض کنم تنبلی)

خب دیگه خبرهارو گفتم زودی برمیگدم فعلأماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ایدا مامان لاریسا
25 دی 92 20:46
ایشالا تو امتحاناتت موفق باشی
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
خیلی ممنون مامان مهربون
مائده(ني ني بوس)
26 دی 92 17:30
دوست خوبم از امتحانا خسته نباشي
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
سلامت باشی مائده جونم بالاخره تموم شد
مامی سارا
26 دی 92 21:45
سلام گلم دلم تنگ شده بود بالاخره اومدی به سلامتی امتحاناتم تموم شد
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
آره عزیزم تموم شد دیگه راحت شدم مرسی که به من سر میزنی با این حالت
یاسمن مامان ترمه
28 دی 92 16:17
خسته نباشی ایشالا که همرو قبول شی
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد