آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

TOPOLOOOOO

روز مادر مبارک....

1394/1/20 16:12
454 بازدید
اشتراک گذاری

مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود!
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….

 

رومئو!

همه راه ها به عشق “مــــــادر” من ختم میشود …!

مــــــادر من ،

عــــــشــــق من است!

انشاا...همه ی مامان های دنیا همیشه سلامت و شاد باشند. آمین.........

پسندها (2)

نظرات (1)

الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:03
سلام عزیزم سال نو مبارک روز مادر هم مبارک امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشید براتون و اون نی نی خوشگل توی راهی بهترینها رو آرزومندم
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
قربونت برم مامان مهربون انشاا...سال خوبی واسه هممون باشه.نی نی من هنوز تو راهی نیس فعلا پیش خداست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد