آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

TOPOLOOOOO

نی نی

1394/3/27 12:02
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای خفته من خوبی عزیزم ؟ niniweblog.com

دوباره دلم هوای حرف زدن با تو رو کرده و اومدم تا یکم باهم گپ بزنیم اسم تاپیک این پست رو گذاشم نی نی چون قراره یه نی نی جدیدniniweblog.com بیاد تو جمع دوستای من و بابایی جون.niniweblog.com

بابا جونی دوتا دوست صمیمی داره که ما خیلی باهاشون صمیمی هستیم و هر هفته یکشب رو باهم میگذرونیم و کلی میخندیم و خوش میگذرونیم .(محسن ومهناز جون) (جلال و ندا جون) و من و عشقم. حالا انشاا...میای و خودت میبینی چقد دوستای خوبی هستن .ندا جون 1ماه بعد از نامزدی ما عروش شد و رفت خونه خودش ولی مهناز جون دقیقا روز عقد ما عقد کردن وتقریبا به فاصله یکماه از هم رفتیم خونه خودمون.خلاصه این که چند وقت پیش ندا جون در یک حرکت سورپرایزانه گفت که یه نی نی تو راهی داره niniweblog.comو کلی مارو خوشحال کرد تا اینکه دیروز رفته سونوگرافی و فهمیده که یه گل پسر قند عسل دارهniniweblog.com و انشاا...تا دی ماه به جمع 6 نفره ما اضافه میشهniniweblog.com و انشاا..خوش قدم و پر خیر و برکت باشه. من داشتم به این فکر میکردم که بعدا ها که شما بیای این قند عسل میتونه یکی از دوست جونای خوبت بشه و با هم  کلی بازی کنینniniweblog.com حالا من نمیدونم که خدا جون شما رو دخترخانوم niniweblog.comبه ما هدیه میدن یا اقا پسرniniweblog.comشایدم دوتا باشینniniweblog.com ولی خب هیچ فرقی نداره من عاشق هر دو نوعشمniniweblog.comاین روزا خیلی هوا گرمه و از فردا ماه رمضون شروع میشه ما باید روزه بگیریمniniweblog.com انشاا...خدا کمک کنه تا بتونیم بگیریم و مهمون خدا جون باشیم.من و بابایی خیلی دوست داریم شما زودتر بیاین پیشمون ولی خب فعلا یکم کار داریم و داریم آماده میشیم. من خیلی مطالعه میکنم درباره اینکه چه جوری آماده شم وniniweblog.com .....5 روز دیگه دارم میرم سونوگرافی تا ببینم جایی که قراره شما بیای گرم ونرم هست واسه پذیرایی ازتون یا نهniniweblog.com .بعد دیگه کم کم شروع کنم به جمع کردن مواد غذایی خوب و ذخیره اونا واسه شما niniweblog.comتا انشاا...بتونم مثه یه میزبان خوب ازت مهمون نوازی کنم و  نذارم آب تو دلت تکون بخوره عزیزم.niniweblog.com خیلی دوستون دارم فهلا...

آقا جلال و ندا جون شکوفه زدن عشقتون مبارک امیدوارم به سلامتی به میوه بشینه و همیشه کنار هم لذت ببربن و شاد باشینniniweblog.com

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان آینده
6 تیر 94 16:53
سلام. گمت کرده بودم. چقدر خوشحالم که رفتی سر خونه زندگیت. برات آرزوی خوشبختی میکنم دوست عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد