آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

TOPOLOOOOO

سلام بابایی

1392/8/26 19:50
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

خوبی؟ خدا خوبه؟

کی میای پس بابا جون؟!!!

اینو بگم که من مثل مامان جونت خوشگل نمیتونم بنویسم و کلی از اون آدم کوچولو ها بذارم ولی خب بازم مینویسم.

خودت خبر داری دیگه این روزا کلی سرمون شلوغه جیگرم... با مامان جونت (همون فرشته کوچولوم) داریم تلاش می کنیم که فردای هممون خوشگل تر باشه. چشمک

آخ که اگه بدونی چقد قیافه مامانیت خنده دار میشه هر وق میگه تو کی میای؟ منم میگم هنو زوده ... 10 ساله دیگه... (الکی میگم ها) نیشخند . البته یه جورایی بابا فک کنم تو رو از من بیشتر دوس داره ها (پیش خودمون بمونه ) عینک

آخ که من با تو چقد حرف جدی بزنم ... آخ .    هر سوالی دوس داشتی بپرس خودم یک ساعت واست توضیح میدم...باشه؟ متفکر قربونت برم الهی.ماچ

آخ الهی فدات شم من که اینقد انگلیسی باهات حرف بزنم که اولین چیزایی که رو زبونت میاری انگلیسی باشه. زبان

فقط چشم انتظارتم که طلایی ترین لحظه ی زندگیمون بیاد و تو بیای و بهش معنا بدی...

دوست دارم بابا جون

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد