آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

TOPOLOOOOO

روزهای اول کدبانو بودن من

1393/7/28 17:19
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونک تقریبا 11روزه که من شدم کدبانو و همش میشورمniniweblog.com و میسابمniniweblog.com و میرم سرکار تو این چن روز انواع غذا هایی که فک میکدم باباجونی دوس داره رو واسش درست کردم الهی قربونش برم که طفلکی هرچی باشه میخورهniniweblog.com و انقد هم تشکر میکنهniniweblog.com که خودم دلم به حالش میسوزهniniweblog.com niniweblog.comآخه خودم از غذاهام راضی ام ولی خب هرطور باشه اول راهمniniweblog.com وبی تجربهniniweblog.com

این روزا مامان مهناز و باباحسن کلی گیر دادنniniweblog.com که زودی نی نی دار شین و نذارین خیلی طولانی شه ولی خب منو باباجونی میگیم نه فهلا زوده و ما باید اونقدری آمادگی داشه باشیم که نی نی نانازمون در رفاه کامل بزرگ شهniniweblog.com و کمبودی نداشه باشهniniweblog.com.الهی بگردم بابا حسن رو که تو دوران جهاز خریدن و جهاز چیدن هرچیزی که میخواسیم بخریم با خنده اولین نظراتی که میدادniniweblog.com همش ربط داش به نوش که فلان چیز گوشه های تیزی داره واسه بچه خطرناکه یا فلان چیز خوب نیس تو خونه باشه بچه کوچیک که داشه باشی سخته همش باید حواست باشه سر بچه نخوره بهشniniweblog.com وااااااااااااااااااااااااااااا منو میگیniniweblog.com حالا کو بچه ای بابا هنوز مامان باباش عروسی نکردن بچه کجا بودniniweblog.com دیگه خلاصه که از روز عروسی بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه شما هستن که برعکس ما حالا حالا ها بهش فک نمیکنیم تا انشاا...خدا کمکمون کنه و هروقت که خودش صلاح دونس شما رو بیاره واسمون.

در ضمن اینم قیافه ی بابا جونت و عمو رضاسniniweblog.com در روزهای تعطیلniniweblog.com تو خونه ی ما که تبدیل به استادیوم آزادیش کردن.

پسندها (5)

نظرات (1)

مامی سارا
5 آبان 93 15:27
مامانی عروسیتون مبارک باشه ایشالا خوشبخت بشین عزیزم منم مثل شما فکر میکردم و میگفتم همه چیز باید واسه بچه مهیا باشه که خداروشکر هم شد و بعد ارشا جونی اومد خانومی حالا که رفتی سر خونه زندگیت از ما یادت نره بهمون سر بزن خوشحال میشیم پیشاپیش تولدتم مبارک
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
خیلی ممنون سارای عزیز که با این همه مشغله به من سر میزنی کاشکی خدا یه نی نی ناز مثه آرشا جون به وقتش بم بده وااای که من عاشق خنده های بنا گوشیشمبووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد