آغاز زندگی مامانی و باباییآغاز زندگی مامانی و بابایی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
هم آشیونه شدن ماهم آشیونه شدن ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان آیندهمامان آینده، تا این لحظه: 32 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا جون آیندهبابا جون آینده، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

TOPOLOOOOO

یار مهربون

1393/8/24 16:14
446 بازدید
اشتراک گذاری

من یار مهربانم دانا و خوش بیانم 

 گویم سخن فراوان با آنکه بی زبانم

هر مشکلی که داری، مشکل گشا ی آنم 

پندت دهم فراوان من یار پند دانم
من دوستی هنرمند، با سود و بی زیانم 

از من مباش غافل ، من یار مهربانم

عباس یمینی شریف

 سلام عزیزم این شعر یکی از قشنگترین شعرهای دوران ابتدایی مامان و بابا بوده که نمیدونم هنوزم تو کتابا هست یا این شعر هم مثه کتابا از ذهن آدما پاک شده امروز روز کتاب و کتاب خونیهniniweblog.com ولی تو کشور ماniniweblog.com آدما دیگه خیلی کتاب نمی خونن و کتابا هم از ما آدما دلگیرنniniweblog.com.

عزیزم من و بابایی دوس دارمniniweblog.com که تو خیلی کتاب بخونیniniweblog.com هرچند شاید تا زمان شما دیگه دفتر و کتاب کاغذی وجود نداشه باشه و همه چی هوشمند شده باشهniniweblog.com ولی ما خیلی دوس داریم که شما همیشه با کتاب دوس باشی تا اون هم همیشه مثه یه یار مهربون کنارت باشهniniweblog.com و قول میدم تا همیشه برات یه عالمه کتافایه خوف خوف بخریم تا وقتی کوچولویی ما واست بخونیم ووقتی که بزرگتر شدیniniweblog.com خودت شروع به خوندنشون کنی.

پسندها (4)

نظرات (3)

الهه مامان مبین
2 آذر 93 16:25
منو بردی به دهه 60 دوست خوبم . واقعا یادش بخیر
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
اره عزیزم خیلی دوران خوبی بود کاش بچه های الان هم مثه ما بچگی میکردن.........
مامان آقا محمد
13 آذر 93 9:35
به قول دوستمون یادش بخیر امیدوارم فسقلیت یه کتاب خون حرفه ای بشه
مامانی و بابایی جونا :)
پاسخ
خیلی ممنون مامان محمد جون
مامان ندا
12 اسفند 93 11:22
دلم تنگ دوران مدرسم شد دلم گرفت به وب پسر منم ی سری برنید و نظر و پسند چاشنیش کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به TOPOLOOOOO می باشد